Nov 5, 2009

Salam... Hello... Holla... Heyya... buat para penulis

Salam semua,

=) Sebenarnya kakwan mohon kerjasama semua, terutamanya para penulis tak kiralah jika kamu penulis buku kanak-kanak, dewasa, komik, majalah atau apa sahaja) adalah dialu-alukan untuk meninggalkan link blog kamu di ruangan KOMEN di bawah. Ini sebagai memudahkan kakwan update dan memudahkan para peminat kamu untuk menjenguk dan membaca berita/perkembangan tentang kamu.

Kakwan mohon kerjasama kamu semua, memandangkan kakwan sudah terdelete link yang kakwan ada (lupa nak buat back-up -> my bad!!). Dan kakwan punya waktu yang agak terbatas untuk menjejak kesemua rumah kamu (para penulis) sekalian. Juga kelemahan kakwan untuk mengingati kesemua 'link' ke rumah kamu. MAAFKAN kakwan!!.

Atau, jika kalian ada link yang menarik untuk dikongsi bersama, boleh juga ditinggalkan di ruangan KOMEN di bawah. Atau jika kalian ingin membuat hebahan tentang buku terbaharu kamu, boleh juga emailkan pada kakwan di :amalynputri@gmail.com: nanti kakwan uar-uarkan di sini. Sesungguhnya kakwan punya waktu dan informasi yang terhad.

Harap kakwan mendapat kerjasama yang positif daripada kalian semua!!

Salam sayang,
~kakwan~

2 comments:

Rasha_rz said...

kak ila dah datang....
salam sayang dan rindu selalu

Wan Amalyn said...

kak ila... lamanya tak bertegur sapa dengan kak ila... =) apa projek terbaru akak?? atau wan yg tak tahu sebab terkurung dalam botol?? hahaha