Oct 15, 2008

Jemputan ke Rumah Terbuka Norhayati Berahim


Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada kakak-kakak, adik-adik, cik-cik, puan-puan dan tuan-tuan sekalian....


Dengan mandat yang telah diberikan oleh editor Puan Norhayati Berahim daripada NBKara Sdn. Bhd.( melalui Cik Suraya Adnan) maka dengan ini iejay ingin menjemput anda semua yang sudi melapangkan masa anda ke Rumah Terbuka Penulis : Norhayati Berahim.


Tarikh : 1 November 2008 (Sabtu)

Masa : 3 - 6 petang

Tempat : Pejabat NBKara Sdn Bhd
D19-1B, Jalan Prima Saujana 2/E,
Seksyen 2, Taman Prima Saujana,
43000, Kajang, Selangor
(03-8736 4025 / 03-8736 4028)


Sekiranya anda berminat, sila sahkan kehadiran anda kepada iejay selewat-lewatnya pada 24 Oktober 2008 (Jumaat) di iejay@yahoo.com. Sila nyatakan berapa jumlah comrade / batallion yang akan turut serta bersama-sama anda sekali bersama pengesahan kehadiran anda memandangkan tempat tidak terhad. maka anda bolehlah ajak sesi keluarga, rakan-rakan, adik/kakak ipar mahupun jiran tetangga anda yang berminat untuk hadir bersama-sama memeriahkan majlis yang julung-julung kalinya di adakan ini.


Kepada yang sememangnya failed area Kajang (seperti iejay sendiri...) pejabat NBKara terletak berdekatan dengan Giant Kajang dan tak jauh daripada Tesco Kajang. terdapat bas Intrakota dan bas mini yang melalui kawasan tersebut. Apapun di email akan datang setelah iejay dapat pengesahan kehadiran, iejay akan attached kan peta ke NBKara Sdn. Bhd.



p/s: Kalau ada sesiapa yang hendak letakkan jemputan ini di blog anda sendiri adalah dipersilakan. Tetapi sila pastikan pengesahan kehadiran di emailkan kepada iejay juga selewat-lewatnya pada 24 Oktober 2008 (Jumaat) di iejay@yahoo.com



Kita jumpa disana...sana...sana...

1 comments:

wanAmalyn said...

Iejay..

Insyallah kakwan akan join =) kakwan nak jumpa ngan NB =)