Mar 21, 2008

Jadual Bertugas Penulis di Pesta Buku 2008

Penulis Jemari Seni :- Booth 3029

(sila lawat Jemari Seni untuk lebih jelas)


##%%&&%%##


Penulis Pustaka Nasional/Islamiyah (Gombak) :- Booth


Penulis Dedaun Hijau Di Angin Lalu & yang terbaru beliau Selembut Sutera Sekeras Waja iaitu Manaf Hamzah akan menemui anda pada 12 April 2008 jam 2 petang. (mengikut kata penulis ini sendiri, sebarang perubahan akan dimaklumkan dari masa ke semasa).



Note:

Saya nak cuba dapatkan senarai penulis-penulis yang akan berada di Pesta Buku nanti... seperti penulis Kaki Novel, Alaf, Creative, PTS dsb... tapi saya tidak mempunyai sumber yang membolehkan saya dapatkan data tersebut *muka sedih*. Insyallah bila saya dah dapatkan maklumat tersebut akan di tampalkan di sini untuk panduan kawan2 semua... atau jika ada sesiapa yang ada... boleh juga emailkan pada saya untuk saya tampalkan disini.


~wan~

0 comments: