Mar 17, 2008

Seteguh Kasih Aina Najihah di MPH Alamanda

Salam semua,


Sebagaimana yang telah diwar-warkan dalam n3 sebelum ini, saya telah berkesempatan untuk menjenguk Dina Najat di MPH Alamanda pada petang 15 Mac 2008 yang lalu.

Saya yang dalam perjalanan ke BB Bangi kerana ada satu lagi 'acara' (akan diceritakan dalam n3 yang lain) sempat singgah walaupun sebentar cuma.

Saya tiba lebih awal dari yang dijadualkan (acara jam 2 - 4 petang) tapi saya tiba disana lebih kurang jam 1.45 petang. Saya disapa dengan senyuman manis milik si penulis yang cantik manis ini. Alhamdulillah Dina masih ingat akan diri ini.!! maklumlah jarang dapat bertentang mata bersua muka.

Di sini juga buat pertama kali saya dapat berkenalan dan beramah mesra dengan kak Udaidza yang peramah dan awet muda ini..!! seronok sungguh rasa hati... bertambah lagi kenalan maya yang menjadi sahabat saya... alhamdulillah.

Saya juga sempat jumpa dengan kak Puteri Andalas, yang datang ditemani anakandanya. Huhuhu rindu sungguh dengan kak Puteri yang baik hati ini. Kami sempat berkongsi 'rahsia' dengan kak Puteri dan bagi peminat setia kak Puteri, jangan lupa nantikan kak Puteri di TV3 jam 12.00 tengahari dalam slot WHI pada hari Khamis 27 Mac 2008. Nak tahu kak Puteri akan bercerita tentang apa..?? itu anda kena nantikannya.

Tak lupa juga khabar gembira buat peminat kak Puteri yang ternanti-nantikan buah tangan terbaru selepas Tanpamu Disisi (juga terbitan Kaki Novel), kerana kak Puteri ada 'hasilnya' sempena BF nanti. Cinta Seindah Madah adalah judulnya yang akan dilancarkan pada 5 April 2008 pada jam 12.00 tengah hari bersama Awang Vampiro novel karya sulung Nizam Zakaria. Jadi beramai-ramailah kita memeriahkan masjlis pelancaran DWI-Novel terbitan Kaki Novel ini.

Saya tidak dapat menunggu hingga acara tamat kerana saya dihambat waktu untuk Majlis di The Rain pula. Setelah mendapatkan novel Dina serta tandatangan beliau, saya terpaksa minta diri untuk beredar. Dan harapan saya semoga Seteguh Kasih Aina Najihah ini akan memenuhi selera pembaca sekelian.

Salam sayang,
~wan~

Note: tidak banyak gambar yang sempat saya rakamkan... walaubagaimanapun untuk tatapan anda... anda boleh lihat disini.

0 comments: