Jun 29, 2009

Novel Baru



Novel keluaran Jun 2009

Tajuk : Seindah Taman Raudah
m/s : 362
harga : Semenanjung RM18 ( Sabah/Sarawak RM21 )
harga Ahli RM14

Raffique, aku mahu kau tahu bahawa air mata ini tidak pernah kering tiap kali aku mengingatimu. Tiap belaianmu, tiap titis kasihmu membuat aku tidak pernah tahu apa itu erti derita. Namun semua itu hanya memori semalam. Kau bawa pergi kasih kita. Kau tinggalkan mimpi indah di saat cinta bersemi. Tiap duka yang terpendam kusimpan bersama. Dan kusingkap kenangan dulu tiap kali rindu datang.

Andai bisa kulafazkan erti cinta ini, akan kucoret di tiap dada langit yang kosong. Sepanjang perjalanan ini aku menghitung hari demi hari, Mencari cinta yang agung. Aku ingin menjadi teman di setiap mimpi indah dalam lenamu. Aku juga mahu menjadi sesuatu yang akan sentiasa kau rindui. Aku mahu tiap langkahku kau ada bersama, kerana aku tahu aku menyintaimu. Dan aku mahu menjadi Faizalmu yang abadi.

Kupertaruhkan cinta yang satu. Kuhitung tiap tutur yang kau cipta. Kubina impian di atas mim[i yang belum pasti. Kutitipkan kasih abadi pada janji yang dibina. Dan aku tahu bila keyakinan kudatang, kasihku bukan hanya sekadar cinta kerana kasihku adalah seindah Taman Raudah.

0 comments: