Feb 14, 2008

Hari Terbuka Kolej 17 UPM

Salam semua...

Untuk makluman kawan2 semua... pada hari ahad, 17 Februari 2008 nanti akan berlangsung Hari Terbuka Kolej 17 UPM. Acara akan berlangsung di area serdang *exact location tak sure, tp bleh masuk ikut susur Hospital Serdang* Acara berlangsung dari jam 9.00 pagi hingga 1.00 tgh.

Insyallah jika tiada aral melintang, wan akan ke sana bagi memeriahkan lagi acara gilang-gemilang yang dianjurkan oleh siswa/siswi Universiti Putra Malaysia itu.


Dan buat pengetahuan semua... salah satu sebab yang membuatkan wan teruja untuk ke sana adalah bagi mendapatkan naskah terbaru terbitan Jemari Seni yang fresh from oven orang kata... iaitu novel karya adik-beradik kita ManjLara ~ Persis Sebutir Pasir.

Wan nak jadi orang terawal yang mendapatkan naskah tersebut... hehehe so sapa2 yang berminat nak join majlis tersebut... datanglah beramai2 ke sana... nanti kita jumpa ek...

So kawan2... klu ada yang berminat nak pergi.. do sms me..??!! pleaseeee. Ok lah dulu... kalau ada apa2 lagi... wan akan inform korang semua...

salam sayang,
wan


PS 1:
~ kaknOtie, kaknOOr, syud, iejay, kaknim... jom jumpa kat sana... *tarik2 tangan kakanda & adindaku semua*
~ Lara... ada tak kat sana nanti...?? nak mintak TT hehehehe

PS 2:
Jangan lupa dengarkan kaksu & kakyah melalui radio streaming di www.putrafm.upm.edu.my tengah hari ni dari pukul 12.00 tgh ~ 1.00 ptg.

1 comments:

MamaErra said...

Alaaa... nak itut... tapi kita dah ada agenda lain. Huhuhu!