Feb 12, 2008

Salam Perkenalan...

Salam semua...

Alhamdulillah... rupanya wan punyai ramai kawan2 yang begitu teruja dengan penubuhan rumah ini... hehehe ye ker teruja?? tak pa lah kalu xdak pon...!! Sebenarnya tujuan utama wan bina rumah ini, dengan bantuan dari pakar IT kita syud... adalah semata-mata untuk berkongsi dengan kawan2 semua akan segala aktiviti yang telah dan akan kita jalankan. Supaya senang dan mudah untuk kawan2 sekalian pantau dan ketahui akan aktiviti yang akan kita jalankan dimasa2 depan.

Selain dari itu... rumah ini juga bertujuan untuk menjadi medan tempat kita bersama2 postkan segala n3 yang dirasakan sesuai untuk pengetahuan kita semua... & kalau ada sebarang idea... komen... jangan ragu2 untuk utarakan bagi mencantikkan dan memeriahkan lagi rumah ini... dan untuk itu... terima kasih buat kakIja... yang menjadi orang pertama merasmikan rumah kita ini.... *tepuk tangan utk kakiJa* untuk n3 Buku oh Buku itu...

Oklah... cukup dulu untuk kali ini... Insyallah wan pasti... lepas ni akan banyak lagi n3 yang akan kita tunggu2kan dari kawan2 sekalian..!!

salam sayang,

wan

0 comments: