May 19, 2008

Terima Kasih...

Salam semua,

Alhamdulillah selesai sudah majlis pelancaran novel terbaru terbitan Kaki Novel yang telah berlangsung di Burger King K-Avenue semalam. Novel keluaran ke-16 ini adalah hasil karya penulis yang menggunakan nama pena Antasya Balkis berjudul Suatu Penantian.

Majlis berlangsung dalam suasana yang santai seumpama satu keluarga besar berkumpul untuk meraikan hari bersejarah salah seorang ahli keluarga mereka.

Ribuan terima kasih wan ucapkan terutamanya pada Ryzal (orang kuat KN) kerana sudi jemput kami untuk memeriahkan majlis pelancaran novel kali ini. Juga buat Izzul yang sudi memanjangkan senarai nama kawan-kawan yang akan datang memeriahkan majlis pada Ryzal.

Buat kawan-kawan UB... terutamanya pada kaknOOr, kak uda, Ruby, mamaerra, kakija, kaklena, kak anim, mar, wabbit, kakyah, kaksu, Nicky, Ramlah, Rohaya, Fauziah, Nacha, Iejay, Zuraini.... thank you so much gurls for your support... *wink*

Juga buat penulis kak ila (Ramlah Rashid) & kawan, terima kasih kerana sudi datang. Juga buat bakal penulis alaf -> Hani Fazura...

Pendek kata... Ribuan terima kasih diucapkan pada kawan-kawan yang telah datang untuk memeriahkan lagi majlis tersebut.

Untuk menatap photo-photo yang sempat wan rakamkan sebagai bukti... (hehehe...) bahawasanya kami datang sebagai tanda sokongan kepada penulis yang sudi memeriahkan lagi dunia penulisan di Malaysia ini. Juga sebagai tanda sokongan kepada syarikat penerbitan yang... tidak berapa baru... (hehehe... sorry Ryzal... gurau..!!) kerana sudi memperbanyakkan lagi senarai panjang novel yang akan/boleh dibaca oleh kami para pembaca semua. Kawan-kawan boleh --> klik di sini <-- kerana wan tidak berjaya meletakkan slide di sini... huhuhu line kat rumah ni asyik tendang aje... anyway enjoy watching ya..!!

salam sayang
~wan~

0 comments: