Nov 30, 2011

NieSaa : Cabaran 50 Buku : (04) Agenda Yahudi Menakluk Dunia

Agenda Yahudi Menakluk Dunia Oleh Sabaruddin Hussein
Terbitan : PTS Islamika
ISBN : 9789675137853
Tahun Terbitan : 2010
Harga & Muka Surat : RM 17.00, 213 m/s

‘Rahsia Di Sebalik Rahsia’

NieSaa sering tertanya-tanya :

-Siapakah Yahudi?
-Kenapa kaum Yahudi merasakan, mereka adalah kaum paling mulia...
-Apakan agenda dan cita-cita Yahudi?

Soalan-soalan ini membuatkan NieSaa tidak teragak-agak untuk memiliki buku ini. Naskah ini mengandungi sejarah kaum Yahudi, era perpindahan Yahudi ke Amerika Syarikat, pengaruh Yahudi di White House, kejadian-kejadian penting yang melibatkan Yahudi dalam kekecohan dunia dan matlamat sebenar Yahudi. Turut di sertakan 24 protokol Yahudi.

Di rumuskan sedikit tentang pengaruh Yahudi di White House. Yahudi telah membina satu pakatan rahsia dalam menerajui White House dan President Amerika Syarikat hanyalah sekadar boneka. Semua keputusan adalah dari pakatan Yahudi. Jika President A.S membantah, mereka akan menerima nasib yang sama dengan President Abraham Lincoln dan President John F. Kennedy, kematian mereka penuh misteri.

Juga tentang peperangan dan kekacauan seluruh dunia adalah dari perancangan Yahudi. Yahudi mencipta peperangan dan menggambarkan A.S sebagai pendamai yang menyatukan. Malah, Yahudi juga mencipta sebuah Bank Dunia untuk membantu negara-negara yang terlibat dalam kancah peperangan dan kemudian membebankan negara tersebut dengan kadar interest yang berlipat kali ganda.

Bangsa Yahudi 'latnatullah' juga sanggup membunuh bangsanya sendiri untuk mencapai cita-citanya. Naskah ini sangat berjaya menambahkan rasa benci NieSaa pada kaum yang paling hina di sisi Allah swt ini.


Luv,
NieSaa

0 comments: